سوسکسلام دوستان عزیز،امروزه یکی از معضلات شهرنشینی مخصوصا آپارتمان نشنینی مساله سوسک هاست. مساله ای که من هم با اون درگیر بودم. وقتی نوجوان بودم انواع سوسک کش ها رو برای مادرم خریدم اما هیچ کدام موثر واقع نشد تا اینکه یه روز به صورت اتفاقی وقتی رفته بودم سوسک کش معمولی از نوع اسپره ای بخرم دارو فروش گفت یه سوسک کش جدید و ارزون تر هست که توصیه می کنم اون رو ببری. منم گرفتم و بردم خونه. وقتی مادرم دید به جای اونچه سفارش داده یه چیزی دیگه گرفتم تعجب کرد و گفت این چیه! به خاطر کوچک بودن تویوب سوسک کش، مادر نامیدانه تنها بخشی از اون رو استفاده کرد. بعد از گذشت سه روز حتی یه سوسک هم تو خونه پیدا نمیشد در حالیکه روزهای قبل راحت وسط خونه و مخصوصا تو آشپز خونه راه می رفتن.

اسم اون سوسک کش امها بود. الان هم تو داروخونه ها هست اگر تا حالا تقلبیش نیومده باشه. تا حالا به هر کسی گفتم کلی دعام کرده گفتم تو یه جای عمومی تر این تجربمو بگم شاید بدرد کسی دیگه هم بخوره.