Soroush Messenger مسنجر سروش نام پیام رسان جدید و بسیار عالی برای گوشی های اندروید می باشد که می تواند یک جایگزین ایرانی ، قدرتمند و البته با سرعت بسیار بالا برای پیام رسان های فعالی نظیر تلگرام باشد ، همانند سایر مسنجر توسط مسنجر سروش قابلیت ایجاد کانال همانند تلگرام را خواهید داشت و بر خلاف تلگرام قابلیت ایجاد کانال های دو طرفه نیز مهیا می باشد که با این قابلیت توانایی شریک کردن کاربران کانال در ارسال مطالب نیز وجود دارد ، قابلیت ایجاد مسابقات و نظرسنجی ها از دیگر امکانات پیام رسان ایرانی سروش می باشد.

می توانید کانال خصوصی ایجاد کنید و فقط افرادی که تعیین می کنید در کانال شما حضور داشته باشند ، قابلیت ایجاد ربات ها از دیگر سروش می باشد که می توانید کارهای سازمانی خودتان را به ربات بسپارید ، توانایی دسته بندی و جستجو در داخل کانال ها بر اساس موضوع و بازدید از دیگر امکانات این مسنجر فوق العاده ایرانی می باشد. توانایی لایک کردن محتوا ، ایجاد مدیر برای کانال ها و اشتراک گذاری محتوا از قابلیت های دیگر این پیام رسان می باشد. همچنین قادر به ارسال هر نوع فایلی به دوست خودتان خواهید بود و قابلیت ایجاد گفتگوی دو نفره و یا ایجاد گروه های گفتگو از قابلیت های دیگر سروش می باشد ، استیکر های متعدد و ویژهای در سروش وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کرده و لذت ببرید ! مسنجر سروش سرعت بالایی در تبادل اطلاعات دارد و همچنین دارای امنیت بالایی در ارسال اطلاعات می باشد.

نسخه آزمایشی سروش برای ویندوز به تازگی منتشر شده است . با اینکه این نرم افزار در مرحله آزمایشی به سر می برد اما می تواند قابلیت های خوبی دارد و می توان گفت در صورت پیشرفت می تواند رقیب جدی برای تلگرام باشد. در حال حاضر برای نصب سروش نسخه ویندوز باید ابتدا آخرین نسخه برنامه جاوا را نصب کنید.

برای دریافت جدیدترین نسخه، به سایت سازنده: https://soroush-app.ir مراجعه کنید