DMD Panorama Pro v6.3 Patched اپلیکیشن ایجاد تصاویر پانوراما با بالاترین کیفیت ممکن مخصوص اندروید امتیاز 4.3 از 5.0 و قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی

dmd-panorama-pro-logo1-105x105

دانلود در انتهای مطلب

برنامهDMD Panorama Pro واقعاً حرفه‌ای و کارآمد از استودیوی Dermandar (Offshore) SAL درزمینه‌ی گرفتن و ساخت عکس‌های 360 درجه یا همان تصاویر پانوراما برای دستگاه‌های اندرویدی است که باقیمت 1.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده‌شده است و هم‌اکنون قصد معرفی نسخه پولی و پرداخت‌شدگان را برای شما کاربران عزیز داریم. همان‌طور که می‌دانید پانوراما به منظره‌ای گفته می‌شود که زاویه دید گسترده‌ای داشته باشد و این منظره می‌تواند در یک عکس، نقاشی، فیلم ویدئویی و غیره نمایش داده شود. بدون استفاده از برنامه‌های مخصوص به این کار با برنامه پیش‌فرض خود گوشی امکان ایجاد تصاویر پانوراما وجود ندارد و به همین خاطر امروز یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه را به شما پیشنهاد می‌دهیم که در محیطی کاملاً ساده می‌توانید از منظره‌های اطراف خود تصاویری بادید گسترده و یا به‌اصطلاح پانوراما را تهیه نمایید. اپلیکیشن DMD Panorama Pro علی‌رغم پولی بودنش ده‌ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و همگی از خوبی آن سخن به میان آورده‌اند و هم‌اکنون شما نسخه پولی را با یک کلیک می‌توانید رایگان دانلود کنید!

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه DMD Panorama Pro اندروید:

* تهیه تصاویر 360 درجه با بالاترین کیفیت به‌صورت 4K در شب یا روز

* در اختیار قرار دادن انواع حالت‌های مختلف برای تهیه تصاویر پانوراما

* در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای ویرایشی و کاربردی برای استفاده

* HDR mode برای گوشی‌های قدرتمندی همچون جی تری، اس فایو

* به اشتراک گذاری آسان تصاویر تهیه شده با دوستان در شبکه‌های اجتماعی

برنامه DMD Panorama Pro هم‌اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در جدیدترین و آخرین ورژن پولی آن را به‌صورتبه‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم و می‌توانید با مراجعه به ادامه‌ی مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه‌ی v6.3:

* رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های مختلف.