خیرهای داغ و مهم

۶۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شرق حلب به طور کامل آزاد شد

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت سرانجام پس از عملیات سخت و نفس‌گیر خود در محله‌های شرقی حلب، این شهر را به طور کامل از لوث تروریست‌های تکفیری پاکسازی کردند و امنیت و ثبات را به آن بازگرداندند.

۱۳۹۵۰۹۱۸۱۱۱۶۲۹۳۹۷۹۴۰۵۰۵۴عملیات نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی محله‌های شرقی که به مدت چندین سال در اشغال گروه‌های تروریستی به سرکردگی باند تروریستی جبهه‌النصره قرار داشت، با فتح آخرین قلعه تکفیری‌ها به پایان رسید و به این ترتیب دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت اقتصادی این کشور به طور کامل آزاد و پاکسازی شد.

عملیات آزادسازی شرق حلب چگونه آغاز شد

عملیات آزادسازی محله‌های شرقی حلب از یکشنبه ۳۰ آبان ۹۵ برابر با ۲۰ نوامبر ۲۰۱۶ آغاز شد تا حدود یک چهارم این محله‌ها در مدت تنها سه روز از آغاز عملیات از لوث گروه‌های تروریستی پاکسازی شود که مهمترین محله‌های آزاد شده شامل «مساکن هنانو، جبل بدرو، الأرض الحمرا، بعیدین ، الحیدریه،الهلک، دوار الجندول» می‌شود.

ساختار دفاعی گروه‌های تروریستی پس از سقوط مستحکم‌ترین دژ آنها در منطقه«هنانو» از هم فروپاشید و تروریست‌ها به عمق محله‌های شرقی گریختند تا ارتش عملیات خود را در سایه حملات شدید به مواضع آنها پیگیری کند، آغاز خروج غیرنظامیان و حرکت آنها به سمت مناطق تحت کنترل دولت،‌بر آشفتگی و سرخوردگی گروه‌های تروریستی افزود.

در ادامه عملیات ارتش سوریه، محله‌های «الصاخور، الشیخ خضر، الحلوانیه،الجزماتیه والمرجه» پاکسازی شد تا حدود ۶۰ درصد محله‌های شرقی از اشغال تکفیری‌ها آزاد شود.

در ادامه و پس از گذشت ۶ روز، نیروهای ارتش توانستند محله‌های «الشعار،کرم البیک،کرم الجبل و ضهره عواد» را پاکسازی کند تا عرصه بیش از پیش بر تروریست‌های تکفیری در محله‌های باقی‌مانده تنگ شود و به این ترتیب با آزادسازی این محله‌ها، ۷۰ درصد شرق حلب آزاد شود.

در اوج عملیات آزادسازی شرق حلب، مسکو 

ادامه مطلب...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۳ ۰ نظر
سید

معرفی سایت سانسور / سایت دانلود فیلم و سریال و کارتون سانسور شده

یکی از مشکلات فضای مجازی امروز کشور ما وجود فیلم‌ها و سریال و حتی کارتون‌هایی است که هیچ‌گونه تناسبی با فرهنگ ما ندارد. تولیدکنندگان این فیلم و کارتون‌ها با گنجاندن صحنه‌های مبتذل و مستهجن در کنار دیگر جذابیت‌ها، سعی می‌کنند به هر طریقی شده چشم‌ها و اذهان مخاطبین را آلوده سازند. متاسفانه امروزه رقابت زیادی در فضای مجازی و در سایت‌های ایرانی برای ارائه فیلم‌های بدون سانسور صورت گرفته است. تاسف برانگیز تر اینکه حتی اگر کسی در گوگل به دنبال فیلمی سانسور شده هم بگردد باز گوگل سایت‌هایی که آن فیلم را بدون سانسور ارائه می‌کنند پیشنهاد می‌دهد.

سایت سانسوردر این میان وب‌سایت سانسور که اولین وب‌سایت دانلود فیلم و سریال سانسور شده, مجاز در ایران می‌باشد که

ادامه مطلب...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۷ ۰ نظر
سید

حفظ راحت لغات با جعبه اندرویدی پاکر / به همراه فلشکارت لغات زبان دبیرستان

اگر می‌خواهید لغات بسیاری را حفظ کنید و یا هر چیز دیگری، متن و نرم افزار زیر را برای شما آماده کرده‌ام./ دانلود در ادامه مطلب / خبرها

پاکر
ابتدا توضیح کوتاهی در مورد جعبه لایتنر بدهم. جعبهٔ لایتنر یک جعبه پنج‌خانه‌ای است که برای یادگیری استفاده می‌شود. لایتنر در واقع روش علمی یادگیری است که بر مبنای آن آموخته‌ها از حافظهٔ کوتاه‌مدت به حافظهٔ بلندمدت منتقل می‌شوند که این ابزار و روش استفاده از آن را در دههٔ ۱۹۷۰ سباستین لایتنر اختراع کرد. لایتنر از روش مهمی که در اصطلاح روانشناسی به آن یادگیری از طریق شرطی‌سازی می‌گویند، استفاده می‌کند. درواقع روش این برنامه این‌گونه است که هر موردی را که کمتر یاد گرفتید بیشتر در معرض یادگیری قرار می‌دهد تا بیشتر در ذهن تثبیت شود.لایتنر
ساخت فیزیکی این جعبه علاوه بر هزینه و مکان، دردسرهای دیگری

ادامه مطلب...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۲ ۲ نظر
سید

دشمن روحانی نیستم اما نمی‌توانم مقابل تضییع حق مردم سکوت کنم/من مردم را ملتهب می‌کنم یا خود مردم ملتهبند؟

امام جمعه مشهد گفت: دشمن "روحانی" نیستم اما نمی‌توانم در مقابل خرابی‌‌هایی که دولت دارد، سکوت کنم. آقای وزیر خرابکاری می‌کند، سکوت کنم؟ یک امام جمعه حداقل وظیفه‌اش این است از پایمال شدن حقوق مظلومین دفاع و نهی از منکر کند؛ آیا بیشتر از این گفته‌‌ام؟

۱۳۹۵۰۹۱۴۲۰۰۶۵۸۱۱۱۹۳۷۴۰۲۴آیت‌الله علم‌‌الهدی در گفت‌وگویی تفصیلی، با تاکید بر آنکه معیشت و اقتصاد مردم و تلاش برای رفاه و همچنین محرومیت‌زدایی از ارکان مطالبات جریان انقلابی است، گفت که منافع ملی نه تنها تزاحمی با آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند بلکه ملازم با آن است؛ این عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت که انقلابی‌ها دنبال تعامل سازنده با همه کشورهای دنیا هستند و تنها با استکبار مخالف‌ند که آمریکا تنها مصادق آن در جهان امروز است. به گفته وی اعتبار این مهم نیز تا زمانی است که آمریکا خوی استکباری داشته باشد.امام جمعه مشهد، درباره خطبه‌هایی که می‌خواند نیز می‌گوید، دشمن روحانی نیستم اما امام جمعه‌ام و نهی از منکر و دفاع از حقوق مردم وظیفه ذاتی امام جمعه است.
* متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است:

* خبرنگار: رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح "انقلابی" و "غیرانقلابی" آرایش جدیدی بر فضای سیاسی و اجتماعی حاکم کردند؛ به نظر حضرت‌‌عالی مهمترین شاخصه‌‌هایی که انقلابی را از غیرانقلابی تمیز می‌کند چیست؟
* آیت‌الله علم‌الهدی: انقلاب مقدس اسلامی ما که توسط امام بنیانگذاری شد و بعد هم در نقطه عطف به تشکیل نظام منجر شد، دارای اصول مشخصی است و کسانی که پایبند به این اصول هستند قطعاً انقلابی هستند و کسانی که این اصول را قبول ندارند و در بینش‌ سیاسی- اجتماعی و حتی رفتار فردی به این اصول پایبند نیستند و زمانی هم که شعار انقلابی می دهند برای تامین اهداف سیاسی و منافع شخصی است، نمی توانند در جریان انقلابی تعریف شوند.

* خبرنگار: موضع جریان انقلابی در قبال معیشت و رفاه مردم چیست? برخی،

ادامه مطلب...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ ۰ نظر
سید